sobota, 11 listopada 2017

Pop-up book

Jak już wcześniej wspominałam nowe stempelki z Purple Onion Designs (tak jak i poprzednie) dają ogromną ilość możliwych kombinacji połączenia. Można z nimi kreować całe nowe światy:) Wystarczy spojrzeć na to co już wyczarowały swoimi zdolnymi rękami dziewczyny z DT. Możecie oglądnąć ich (i moje też) prace na blogu Purple Onion Designs
Tutaj chciałabym wam natomiast pokazać moją najnowszą pracę, która nieco wykracza ponad standartowe kartki, które normalnie sklejam, gdyż jest to książeczka pop-up. 
Do scenek wykreowanych za pomocą stempli z kolekcji "Twas the night before Christmas" i paru starszych zimowy stempli z Purple Onion Desins dołożyłam bardzo prosty tekst (przeznaczony zdecydowanie dla maluchów) i tak powstała pop-upowa bajkowa książeczka. 



















Na moim instagramie znajdziecie również krótki filmik

Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

4 komentarze:

  1. Mistrzyni :)!!! Nie mogę się nadziwić jak pomysłowe są Twoje prace :)! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my goodness, this book couldn't be any sweeter! Or more perfect for our theme this week! Thank you for sharing it with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, przyszłam sobie jeszcze raz popatrzeć. Brak mi słów! wyobrażam sobie, jak cudne TO musi być na żywo!

    OdpowiedzUsuń