czwartek, 2 lutego 2017

Little Tangles Challenge #77

Dwie siódemki muszą coś oznaczać!:) Dla mnie są bardzo szczęśliwe, bo zostałam zaproszona do ekipy bloga wyzwaniowego Neat@Tangled. Może nazwa tej firmy niewiele wam powie, bo ich stempelki nie są zbyt popularne w Polsce (choć już pojawiły się np. w Na Strychu), ale jestem pewna, że to się zmieni, bo są prze, przeurocze!
Wyzwanie #77 będzie trwać cały luty a jego temat jest  bardzo prosty Die cutting czyli wykrojniki.
Zwycięzca każdego wyzwania otrzymuje wybrany przez siebie zestaw stempli, więc gorąco zachęcam do udziału! 

Moja propozycja kartki na to wyzwanie to połączenie wykrojników Journaling Numbers Dies i stempelków Berry Merry oraz Big Top Birthday.




Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

6 komentarzy:

  1. Congrats on joining Neat and Tangled challenge design team. You are super talented! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Arte ! Stempelki i zresztą wszystko z tej firmy jest super. Szkoda, że tak trudno dostępne :)Jeśli tylko czas mi pozwoli to na pewno się skuszę na wzięcie udziału w jakimś wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka i sposób wykorzystania wykrojnika - wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE!
    A kartka jest superowa!

    OdpowiedzUsuń