wtorek, 25 czerwca 2013

Kto przygarnie wakacyjny żurnalik???

Dawno nie było  u mnie żadnego rozdawnictwa więc postanowiłam takowe zorganizować. Do przygarnięcia jest mały wakacyjny żurnalik. Warunki uczestnictwa w candy najprostsze z możliwych: wystarczy zostawić komentarz wyrażający chęć posiadania pod tym postem i zamieścić na swoim blogu informację o moim candy wraz z tym obrazkiem:


A tak prezentuje się obiekt rozdawnictwa:























Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni - w rzeczywistości jest dużo ładniejszy (moja walka z kolorami trwa;)
Jako, że wakacje już tuż, tuż losowanie przeprowadzę dokładnie za tydzień, czyli drugiego lipca. 
Po ogłoszenie wyników zapraszam więc w środę 03.07.2013.

Pozdrawiam serdecznie


57 komentarzy:

  1. z wielgachną przyjemnością przygarnę żurnalik, podoba mi się on ogromnie! :)))
    Pozdrawiam,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda na to że będę druga może więc i drugim zdarza się wygrywać :D z przyjmenością przygarnęłabym taki oto żurnalik hihi info wrzucam juz na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćudaśny.
    Bardzo chętnie sie nim zaopiekuję

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki kolorowy! <3
    ogromną fanką kolorów jestem, na dodatek na Zlocie Morionka zaszczepiła we mnie chęć do smashowania, więc nie pozostaje mi nic innego jak trzymać kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo optymistyczny, prawdziwie wakacyjny :) Chętnie bym go zmacała.

    OdpowiedzUsuń
  6. ... jakiż on radosny ... chcę, chcę chcę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny... chętnie się nim bliżej pozachwycam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny!!!! Chętnie go przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podoba. Przydałby mi się na urlopie bo w wakacje prowadzę "dziennik podróży". Lubię zapisywać przemyślenia, zabawne historyjki, przepisy, a przede wszystkim opisywać miejsca, które zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja!!! Też staję w kolejce:)

    www.chabrowa.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę, pragnę, potrzebuję, przygarnę...baardzo chętnie;)
    Zatem staję w kolejce, kciuki zaciskam i czekam.
    Gorąco pozdrawiam.Iwona

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny! Wspaniały...Rewelacyjne byłby z nim wakacje:)
    Ustawiam się do kolejki:)

    Pozdrawiam-Peninia Art

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudny :) z miłą chęcią i ja przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamo!!! kochana, to jakieś cudeńko jest...
    jak mnie nie wylosuje maszyna to chyba się zapłaczę:p!!!
    tak więc chcę straszliwie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Spod Twoich rączek? Pewnie, że ja! Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto by nie chciał takiego cudeńka ? :)
    W wielką nadzieją ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że jestem chętna, żurnalik jest niesamowity - kolory wspaniałe :)
    pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny... szansa marna, że wpadnie w moje łapki, ale oczywiście spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja go bardzo chętnie zagospodaruję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo chętna. Żurnalik jest sliczny, piękny i cudowny! ;-)
    Bannerek zawisł na moim blogu www.scrapnicapomyslow.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z radością przygarnęłabym taki notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo, bardzo bym taki właśnie chciała :) Jest pięknie wakacyjny i bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny jest! Co prawda jestem w trakcie robienia takiego noteso-smasho-journala - ale znając moje tempo nie wiem czy uda się skończyć przed wyjazdem ;)
    Ale może, jakbym miała ten, to tamten skończę i będzie na przyszły rok? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy wytwór! Jeszcze takowego nie mam więc z tym większą chęcią stałabym się jego posiadaczką :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny :) Ustawiam się w kolejce :)

    http://anek73.blox.pl/2013/06/Rozdanie-u-Arte-Banale.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest cudnie letni i iście wakacyjny! Chętnie się nimzajmę

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią wpisywałabym w nim swoje notatki :) nie tylko wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja staję w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. nie sposób się oprzeć takiej nagrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku!!! A kto by nie chciał takiego cudeńka!!! Ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też bardzo chętnie bym przygarnęła takie cudo ... więc grzecznie ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale on jest śliczny, fantastyczny. Wpisałabym w niego wszystko co w te wakacje robiłam, to byłby mój cudny pamiętniczek :)Z miłą chęcią się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny :) ustawiam się po niego w tej długiej kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Interesujący projekt! Chętnie zapoluję na ten rarytas: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny!!! ja równiez staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  36. O jeżu, jaki śliczny! Ja go chcieć!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo bym chciała zabrać ze sobą to kolorowe cudo na wakacje, które w tym roku spędzę w równie kolorowej Kolumbii. Prowadziłabym w nim egzotyczny, wakacyjny dziennik podróży ;-)

    http://bubamara.fotolog.pl/rozdanie-u-arte-banale-,2506951,link.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Kobieto i ty sie pytasz czy ktos bedzie chetny na taki obiekt westchnien??? no jasne,ze tak !!!!!!!! kazdy !!!! ja napewno- idealny, kolorowy i jak zawsze pieknie wykonany - ze slinka na koncu jezyka ustawiam sie zeby zdobyc to cudo a ze maniak zdjeciowy jestem to juz marze jakie zdjecia tam umiescic :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wakacyjne cudo przygarnę chętnie ja ;) Jest na prawdę fantastyczny
    Pozdrawiam i rownież zapraszam do siebie po małe co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Długa kolejka przede mną /czyli chętnych nie brakuje/, ale żurnalik jest cudny, więc i ja tu postoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z dziką rozkoszą byłabym przygarnęła:-) Może akurat... :-)
    Jest przesłodki (ta wielkość!), ciekawy i pełen tajemniczych zakątków i zakamarków:-) :-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. O Jejku - jaki piękny - może się uda ? tak bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prezentuje się wyśmienicie, nieśmiało wyrażę chęć przygarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniały, idealny na wakacyjne wspomnienia
    zgłaszam się z miłą chęcią
    pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. piękny żurnalik:) zgłaszam swoją chęć udziału w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale sliczny maluszek :) ja chcee )
    banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę pod swoje skrzydła ten cudowny notesik :) banerek: www.88makama2.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny jest. z chęcią ustawiam się w kolejce. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Takie wspaniałości to ja muszę się zapisać :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana Arte i ja chętnie przygarnę :):):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie go przygarnę jest śliczny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakże można go nie pragnąć??? Liczę na cud i ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczna praca !!! Chyba ostatnia staję w kolejce i zaciskam w myślach kciuki. W myślach, bo do pracy muszę iść:)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  54. czy zdążyłam ??? mam nadzieję ,że tak , bo do dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chęć równie wielka, co uroda żurnalika ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj,

    Album pełen pięknych kolorach. Uwielbiam to!
    Co za talent!

    Pocałunki z Francji


    Bonjour,

    Magnifique album plein de couleurs. J'adore !
    Quel talent !

    Bises de France

    OdpowiedzUsuń
  57. Bonjour,

    Magnifique album plein de couleurs. J'adore !
    Quel talent !

    Bises de France

    Witaj,

    Album pełen pięknych kolorach. Uwielbiam to!
    Co za talent!

    Pocałunki z Francji

    OdpowiedzUsuń