czwartek, 23 lutego 2012

Rogi

Od wczoraj bawimy się ATeCiakowo  na Polkach w ...rogi :))) Tusia zadała nam ten doskonały temat i pobudziła nasze komórki do szybszego działania. Osobiście uznałam, że większość pójdzie w oczywistym kierunku rogacza (ha, ha, ha - właściwie czemu nie?), więc ja na opak podążyłam gdzie indziej.




Myślę, że trzeba nic tłumaczyć - trofeum łowieckie podane na tacy... to nie ja :)))
Zapraszam do udziału w wyzwaniu! Doskonała zabawa gwarantowana.

Dziękuję przy okazji za nieprawdopodobną ilość komentarzy pod poprzednim postem! Nie spodziewałam się takiego odzewu! Jestem wam ogromnie wdzięczna na nie - każdy lubi się poczuć doceniony :)
Przesyłam wirtualne buziaczki (prawdziwych i tak bym nie mogła - zmagam się z dramatyczną anginą ropną).
Trzymajcie się cieplutko i zdrowo!


13 komentarzy:

  1. To ATC jest przegenialne!!! Niesamowity pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNE! Ale miałaś pomysł! Świetny tekst! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ATCiak :) temat jest fajny tylko właśnie ten wszechobecny ROGACZ utrudnia zadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. super ATCiak :) zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapitalne, dowcipne i z ogromną dawką humoru...Wykonanie...cóż...jak zawsze LIGA MISTRZÓW (wiem, co mówię, wiem...tulę codziennie mój wygrany kalendarzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Arte - zdrówka!! :*
    trofeum na paterze wspaniałe!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające - strasznie podoba mi się Twoje skojarzenie! Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne! jak tylko zobaczyłam, to padłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe.. fajny temat.. i świetna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń