piątek, 17 lutego 2012

Depresyjne karteczki

Pisałam już kiedyś o akcji jaką organizuje Ada ze Scrappo - " Podaruj światełko osobie z depresją". Przypominam o niej jeszcze raz i zachęcam do przyłączenia się - wystarczy zrobić kartkę i przesłać ją na adres Scrappo. Ja również włączyłam się akcji. Mam tylko maleńkie obawy czy moje kartki nie są za smutne i czy aby one same nie wywołują depresji. Starałam się bardzo, ale ponieważ myślałam równocześnie o tej strasznej  chorobie,  to mam wrażenie przeniosło się to na moje kartki :( W każdym razie nie ma tu mowy o terapii szokowej, raczej objawiła się moja empatia.







To już ostatni moment żeby się przyłączyć do akcji  - Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją już 23 lutego!


9 komentarzy:

  1. Anioł piękny!!! Chociaż ta z zegarami też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre te kartki, słowa pięknie zobrazowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Jesteś utalentowany! Twoje prace są wyjątkowe i wspaniałe. Pozdrowienia z Włoch.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne karteczki...nie są może krzykliwe ale nie są też depresyjne. Myślę, że idealnie się wpiszą w akcje. Ja właśnie też wróciłam z poczty i wysłałam swoją karteczkę. Cieszę się, że są wokół nas ludzie o takiej wrażliwości jak Ada, którzy potrafią poruszyć nasze serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki! I słowa, które na nich zamieściłaś również.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Arte kartki są przepiękne, choć rzeczywiście nieco nostalgiczne... kolory stonowane, ale to chyba chyba dobrze.. Myślę, że w depresji wolałabym stonowaną kartkę z pięknymi cytatami podnoszącymi na duchu, niż kartkę z porażającą eksplozją barw. :-))
    Trzymaj się ciepło - Mia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki:) Chyba wpadnę w depresję..., dostanę wtedy taką??

    OdpowiedzUsuń