sobota, 22 października 2011

Wyniki candy !!!

Dzisiaj w nocy zakończyły się zapisy do mojego candy i nadszedł czas aby ogłosić jego wyniki.
Po pierwsze chciałbym wam ogromnie podziękować za udział i za wszystkie cudowne komentarze. Cieszę się niesamowicie, że pojawiło się parę zupełnie nowych osób, a dla pozostałych moje candy okazało się okazją po przewertowania mojego archiwum:)
Losowania dokonałam metodą tradycyjną - nicki zgłoszonych osób umieściłam na małych losach, a "sierotka" z zawiązanymi oczami dokonała losowania. Wybaczcie brak dokumentacji zdjęciowej, ale w emocjach - zapomniałam.

Wyniki podaję w kolejności losowania, gdyż czasami miało to wpływ na otrzymany upominek - osoba wcześniej wylosowana miała pierwszeństwo w wyborze.
A więc...tadam, tadam:

Miejsce pierwsze -
(wiem, że to niesamowite zrządzenie losu i przyznaję, że sama wpadłam w osłupienie jak to zobaczyłam, ale uwierzcie mi tak było - nie kantuję!)
ANGEL!!!!!
dokładnie ta Angel, która natknęła mnie do zorganizowania tego candy -
przeznaczenie jak nic!
Angel wybrała ten oto brelok:

Miejsce drugie
KRÓTKA!!!
Krótka wybrała jesienny notes:

Miejsce trzecie:
JOLA-ZOLA!!!
Jola wybrała guzikową wróżkę, której już nie mam, a następnie jesienny notes (wiadomo gdzie trafił), więc otrzyma swój trzeci wybór czyli shakerboxowe ATC:

Miejsce czwarte:
TINA!!!
Wybrała, któryś z tych zeszytów:

Miejsce piąte:
BEA!!!
Bea wybrała brelok, który już wylosowała Angel, mam wiec nadzieję, że ucieszy ja również ten breloczek:

Zgodnie z obietnicą wylosowałam też dodatkowe dwie osoby,
aby uczcić 300-tny post na moim blogu. Są to: 
GURIANA!!!
Guriana wybrała holtzowy naszyjnik:

oraz AYEEDA!!!, która wybrała m. in. ten oto obrazek:

A jako, że jestem dziś w dobrym humorze i to przecież ja ustalam tu reguły ogłaszam również nagrodę premiową, za najszybsze zgłoszenie do mojego candy i otrzymuje ją:
LAKUMA!!!
Lakuma wybrała sobie ten oto scrap bez zdjęcia:

I to już wszystko:(
Gratuluję wszystkim wylosowanym! Tych niewylosowanych może pocieszy wiadomość, że z pewnością jeszcze powtórzę takie candy:)
Bardzo proszę szczęśliwców o kontakt na maila, w sprawie dogadania szczegółów i podania adresów.
Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim biorącym udział, przesyłam uściski i całuski!

23 komentarze:

  1. gratuluję Szczęściarom i troszkę zazdroszczę zwłaszcza tych breloczków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie ma przewidzianej nagrody za najszybsze pogratulowanie :D hihi, miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wszystkim szczęściarom :)
    i skrycie ocieram łezkę... ;)
    pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaa - ale się cieszę:):):) Kochana poprawiłaś mi humor niesamowicie:):):) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. JEJKU!!!!! JESTEM PRZESZCZĘŚLIWA!!!
    DZIĘKUJĘ!!! ALE BĘDĘ MIAŁA PIĘKNY NOTESIK:)
    HURAAAAAA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za fantastyczną zabawę , gratuluję zwyciężczyniom :-) I zazdroszczę takich wspaniałych nagród! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Arte, jesteś lepsza, niż święty mikołaj!!!! Ale się laseczkom poszczęściło!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranym! to niesamowite,że tyle prezentów wylosowałaś! To nie nowość że nie mam szczęścia do losowań, ale tym razem bardzo mi przykro...:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szaleństwo! Gratuluję szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarom, mam pecha aż tyle nagród a ja nic nie zdobyłam, ale co tam, jeszcze raz gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, żałuję że los się do mnie nie uśmiechnął ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Ale mam dzięki Tobie teraz dobry humorek! :)
    Dziękuje przestrasznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ się cieszę! mąż właśnie wiesza na ścianie 7 ramę w formacie 50x50, scrap będzie od niej jak znalazł :)
    dziękuję serdecznie za premię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale poszalałaś! Szczęściary - GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję wszystkim :)do szybkiego następnego !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj ile tu wygranych!!!
    Gratulacje dla dziewczyn :)
    Myślałam, że ten post nie ma końca i jakimś cudem wszystkie wygramy hehe.

    Świetna zabawa! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejuś! Aż mi się gorąco zrobiło, jak to przeczytałam! OGROMNIE SIĘ CIESZĘ I DZIĘKUJĘ:)W znakomitym humorze będę kładła się spać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O mamuniu, o mamuniu, o mamuniu....
    hihihiiiihihiihi...
    Jestem wśród wylosowanych:):):)
    Wróżka była przepiękna, pozostanie mi co jakiś czas na nią patrzeć u Ciebie na blogu:)
    Ale nic to, bo to morskie ATC jest tak cudowne, że z powodzeniem będzie lekiem na otarcie łez po tej niezwykłej Wróżce:):):)
    Bardzo, bardzo dziękuję Serotce kimkolwiek była...:):):)
    po rączkach całuję hhihhiihi:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę!
    Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :D

    OdpowiedzUsuń