poniedziałek, 24 października 2011

Sposób na jesień

Kolejne digi wyzwanie na Scrapujących Polkach. Dul proponuje stworzenie digi-scrapa na temat waszego sposobu na jesień. Jak ją przetrwać, jak wykorzystać długie wieczory, przełamać jesienną chandrę ....
Ja postanowiłam (oczywiście oprócz craftowania) odkurzyć moją gitarę. Jeszcze trochę i całkiem zapomnę jak się na niej gra:)

credits: autorzy zdjęć nieznani (via Pinterest),  Papiery - Cathrine Designs "Creation", Amy Hutchinson "Province Town", napis z kwiatkami - House of 3, maska - Jenn Lindsey, czarna ramka - Lily Designs "Girly Girl"

A jakie są wasze sposoby na jesień? 

 

4 komentarze:

  1. PRZECUDNY scrap! Extra kolorki! Genialne to tło z gitarą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gitara zawsze będzie mi się kojarzyć z ogniskami i właśnie z jesienią :)
    Ja staram się nie myśleć o jesieni, gdyż za nią nie przepadam. A jak już przychodzi to próbuję myśleć: "Nie denerwuj się, już niedługo zima" Czasem pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Scrap bardzo przyjemny:) A jeśli chodzi o grę na gitarze to wydaje mi się, że tego się nie zapomina.

    OdpowiedzUsuń