wtorek, 2 sierpnia 2011

Małe, a cieszy!

Na stryszkowym blogu rozpoczął się miesiąc małej formy. Będziemy was zachęcały do szukania artystycznej satysfakcji w niewielkich, a więc - tanich i szybkich formach:) Wczoraj Karola i Tores zaprezentowały fenomenalne mikro albumiki, a dziś ja mam przyjemność pokazać mój obrazeczek. Powstał z cudnej urody kolekcji autorstwa Karoli. Kolekcji, którą już wszyscy znają i podziwiają, mowa oczywiście o 
Jasnej Stronie Życia.
Mam z tymi papierami pewien problem i jak podejrzewam większość z was ma taki sam. Żal je ciąć, są tak urodne, że doprawdy nic im nie potrzeba, można by je w ramkę włożyć i już!
Dlatego też postanowiłam ugryźć temat podstępem i skroiłam te elementy, które normalnie się wyrzuca, a więc okładkę od notesu papierków 6/6 i kartonik z opakowania z tekturkami. Zmajstrowałam sobie mały obrazeczek, który oprawiłam prostą sosnową ramką z Tesco.







A'propos ramek z Tesco :  ta u góry jest  tzw. ramką przestrzenną , tzn. ma bardzo duży dystans między szkłem a dnem, dzięki czemu można w nią "wepchnąć" elementy 3D. Kosztuje tyle samo co zwykła ramka i u mnie w Tesco była się zaplątała między tymi zwykłymi. Dlatego radzę szukać wnikliwie :)
Pozdrawiam serdecznie i ślę buziaki, dziś wiadomo - zwłaszcza autorce Jasnej Strony Życia :)




19 komentarzy:

  1. śliczności :) chyba pójdę w Twoje ślady i potnę okładkę bo środka boję się ruszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! i niezwykle pomysłowa praca :) dzięki za cynk co do ramki, będę musiała podskoczyć do mojego mini Tesco i pogrzebać, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ileż on ma w sobie uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski obrazek, ile smaczków :) Piękna rameczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne maleństwo, dużo pięknych detali - coś niesamowitego! kocham tę ramkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już pisałam, ale się jeszcze pozachwycam, a co mi tam! Piękna, cudowna, urokliwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko ta rameczka jest świetna :-)
    Subtelnie pasteLOVEaśna

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko ta rameczka jest świetna :-)
    Subtelnie pasteLOVEaśna

    OdpowiedzUsuń
  9. obrazeczek jest świetny:) zakochałam się w nim na zabój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny obrazek!!!a taka sterta resztek leży...hmmm

    OdpowiedzUsuń
  11. Rameczka cud - miód, rozpływam się patrząc na te szycia... mrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny ten patchwork, podziwiam Cię za tę dokładność i dopracowanie szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń