poniedziałek, 31 stycznia 2011

Najwyższy czas rozwinąć skrzydła.

Pamiętacie moje zawieszki? Pewnie tak, a jak nie to będziecie mieć szansę sobie je przypomnieć:)
Tu co prawda się ostatnio nie pojawiają, ale nie oznacza to, że nie powstają. Powstają, powstają, tylko nigdy nie zdążam ich obfocić, a już ich nie mam;)
Tym razem powstało na tyle dużo, że postanowiłam zrobić szybką sesję zanim się rozejdą. No to proszę bardzo- zawieszki artebanalne cz. bógwiektóra:














No to w końcu coś się na tym blogu dzieje:))
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ciągle i ciągle...


22 komentarze:

  1. "I'm crazy but I'm happy" mój favorek! ahaha
    Cudne są ! Cudne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z sikorką!!! Uwielbiam sikorki, prawie tak samo jak wróble :)
    Wszystkie są piękne, małe dzieła sztuki, a hasło o rozwinięciu skrzydeł - na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo śliczności!!! Dla mnie sikorkowa tez de best ale i pozostałe są zachwycające :D

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędne, patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne i jakie pomysłowe - gratuluję weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudności!!!Najbardziej podobają mi się te z elfami :) Uwielbiam elfy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. prze prze przepiękne są Twoje zawieszki, nie dziwię się, że już znikaja zanim dobrze z Twoich rąk nie wyjdą

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle dech mi zaparło z wrażenia !
    Piękne są wszystkie ale moje serce należy do zawieszki z fot.6 i tam też w tle wypatrzyłam dwie piękne damy na zawieszce z tyłu ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. umarłam z nadmiaru piękna ;)
    cudne są wszystkie, ja chcę je na żywo zobaczyć!!! koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. YYYYYyyyyyy...yyyyy.....yyy.....y...
    I jak tu coś powiedziec, jak wybrac, toż to same WSPANIAŁOŚCI!!!!!!!!!!Ja też takie chcę:)
    Kapitalne, niebanalne miniaturki:)Podobają mi się też te wykończenia zawijaskowe z dyndadełkiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie rozwinęłaś temat zawieszkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. rany! Jakie to cudne !!!! a gdzież to można takie ramki nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  13. a właśnie wczoraj myślałam o Twoich zawieszkach!!!
    dobrze, że dalej robisz te cuda!!
    dziękuję za namiar na klej...sprawdza się świetnie:))...wczoraj kleił wszystko:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ZACHWYCAJĄCE!!!!Mistrzowskie!!! Szukam szczęki pod stołem....jak ja wyglądam bez zębów, ratunku!!!!Gdzie jest moja szczęka?? Czy ktos widział;)
    Taki wysyp takich cudów prowadzi do bezzębności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się Twoje zawieszki!!! Powtórzę pytanie - skąd bierzesz ramki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś Ty wiesz mrrrrrr....wszystkie bym chciała posiadać !!! może cos sobie zażyczę w koncu moje urodziny już nie długo i chyba jak zaszaleje to nic się nie stanie ????? Tylko na którą sie zdecydować ?????? Idę dalej oglądać ****

    OdpowiedzUsuń