niedziela, 3 października 2010

Easel cards

Wiecie co to takiego easel cards? Ja do tej pory żyłam w nieświadomości, tzn.gdzieś tam widziałam i nawet zastanawiałam się jak to działa, ale nigdy nie zdobyłam się na sprawdzenie tego....aż do dziś. Do dziś, bo z rana weszłam sobie na stronę The secret crafter saturday challenge i znalazłam takie wyzwanie, zaintrygowało mnie to na tyle by na you tubie zapoznać się z "niezwykle skomplikowanym" procesem wyrobu tegoż cuda i tak oto są!  Jestem z nich ogromnie dumna. Zgodnie z zapowiedzią, nie pożegnałam sie z obrazkami z Lili of the valley, no nie mogłam:)



P.s. easel znaczy - sztaluga, czyli są to sztalugowe karteczki?
Pozdrawiam serdecznie

                                                                                        

10 komentarzy:

  1. Obrazki rzeczywiście prześliczne,też nie mogłabym się tak łatwo z nimi pożegnać.Obie karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne easel cards, a obrazki lili of the valley przeslodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful design, the images on both easels are so cute and the background papers are delightful, thanks for joining us at SC: 103 Easel card challenge, Good luck, Hugs Bridget ;) x. SCSC DT

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczki prze prze śliczne !!! nie dizwię się ,że nie możesz o tycg stęplach zapomnieć !!!! są fantastyczne !!! szkoda ,że nie zaglądasz do Diabelskiego Młyna tam jakiś miesiąc temu był mój łopatologiczny kurs na easel card pozdrawiam ****
    Ps chciałabym być tym wyluzowanym chłopcem pod drzewikem ..(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful easel cards

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x
    SCSC DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki! Aż z ciekawości zajrzałam na youtuba i od razu wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne !!!!!!!!!!!!! idę oglądać jak to się robi !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze kartki, przecudne, nie mogę się na nie napatrzeć:) Bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. These are both gorgeous!
    Thanks for joining us at SCSC!
    Helen x

    OdpowiedzUsuń