czwartek, 14 października 2010

Dla małych pacjentów.

To czym zajmuję się na co dzień jest zupełnie niezwiązane z tworzeniem i przyznam,że okrutnie mi to doskwiera. Czasami więc robię sobie przyjemność i do mojej wyuczonej i wykonywanej profesji wtrącam trochę, że się tak wyrażę wyrazu artystycznego:)
Niesiona tym właśnie pragnieniem zrobiłam serię karteczek dla małych pacjentów....może im się spodobają i choć troszkę uprzyjemnią okres choroby.


Jak już "natrzaskałam" cała górkę prawie takich samych karteczek (nawiasem mówiąc naprawdę maleńkich - 12,5x12,5), musiałam odreagować i poszłam w zupełnie inne kolory:



Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze, które autentycznie dodają skrzydeł  


                                     

16 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są śliczne, kolorowe i bardzo pozytywne :) Małym pacjentom na pewno buzia się rozweseli na ich widok :) Kochana z Ciebie osóbka!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te karteczki dla dzieciaczków,super ,że o nich pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są prześliczne, wesołe i z pewnością ucieszą dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz dobre serducho! Karteczki są cudniaste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. natrzaskałaś tego towaru :D piękne są i na pewno będą się podobać:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kartki są wspaniałe - każdy szybciej zdrowieje, gdy doświadcza autentycznej troski a taki prezent jest jej wyrazem. Cudowny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna produkcja:) Te z rowerkiem na pewno będą wyrywać z łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i kocham Cie podwójnie ...za te karteczki właśnie

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne :-))))) naprawdę bardzo mi się Twoja Twórczość podoba - :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. też coraz częściej łączę swój zawód z pasją kartkowania, szydełkowania i robienia biżuterii :)
    świetne są te karteczki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow fajny wysyp. Ja za niedługo idę do przedszkolaków na kontrolę uzębienia i też myślałam żeby im sprawić jakieś karteczki lub medale. HMMM... Zobaczy się... Ale te Twoje rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są! na pewno banana na buzi wywołają :)
    na bank :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita :) Przemiły pomysł no i cudne wykonanie .

    OdpowiedzUsuń